Wednesday, December 28, 2011

Akhir tahun 2011


Assalammualikum....
Aku rasa entiry terakhir untuk tahun 2011...selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012...azam tahun lepas pun belum terlaksana..hehheheh...tak apa tahun 2012 mungkin lebih baik dari tahun 2011...Insyallah....tak ada cite nak tulis dlm entiry kali ni...cuma baru2 ni aku n my family g Kulim untuk berubat..pas dah selesai terus le g jalan2 kat sana...alang-alang katakan.....sampai umah dalam kul 3 petang...dalam kul 6.15 g jalan-jalan n snap pic kat bendang kalu orang pekan sebut sawah padi...kuang3x....bendang abah aku..comel tak..padi contoh tu....okay le selamat menjamu selera....kalu ada apa2 komen le...
















No comments:

Links

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 28, 2011

Akhir tahun 2011


Assalammualikum....
Aku rasa entiry terakhir untuk tahun 2011...selamat tinggal 2011 dan selamat datang 2012...azam tahun lepas pun belum terlaksana..hehheheh...tak apa tahun 2012 mungkin lebih baik dari tahun 2011...Insyallah....tak ada cite nak tulis dlm entiry kali ni...cuma baru2 ni aku n my family g Kulim untuk berubat..pas dah selesai terus le g jalan2 kat sana...alang-alang katakan.....sampai umah dalam kul 3 petang...dalam kul 6.15 g jalan-jalan n snap pic kat bendang kalu orang pekan sebut sawah padi...kuang3x....bendang abah aku..comel tak..padi contoh tu....okay le selamat menjamu selera....kalu ada apa2 komen le...
















No comments: